Skip to content
logo
  • MARKETING SZEPTANY
  • AKTUALNOŚCI
  • KONTAKT
  • MARKETING SZEPTANY
  • AKTUALNOŚCI
  • KONTAKT

CPC (cost per click)

Home/CPC (cost per click)

CPC (cost per click) – jest to finalna kwota, którą płaci się za kliknięcie w reklamę. W kontekście CPC można spotkać się również ze stwierdzeniem rzeczywistego CPC, czyli rzeczywistego kosztu kliknięcia. Często jest on inny od maksymalnego CPC, czyli maksymalnej, deklarowanej przez Ciebie kwoty, którą możesz wydać za pojedyncze kliknięcie.

Najnowsze wpisy

  • Kampania marketingowa dla e-commerce, czyli siła treści
  • Marketing szeptany dla lekarzy
  • Succes gap, jak można wykorzystać lukę?
  • Raporty branżowe i e-booki – pokaż, że jesteś ekspertem
  • Kompleksowa kampania reklamowa restauracji

Najnowsze komentarze

  • Ala o Marketing szeptany dla lekarzy
  • Aśka o Kompleksowa kampania reklamowa restauracji
  • Oddy o Boska reklama, czyli kampania marketingowa dla parafii
  • Darek o Sprzedaż na Allegro – ja przygotować opisy, by odnieść sukces?
  • Artur o Dlaczego szeptanka nie jest spamem?

Kategorie

  • Content marketing
  • Marketing
  • Marketing Internetowy
  • Marketing szeptany

Tagi

budowanie wizerunki Buzz marketing content marketing e-booki fora dyskusyjne kampania marketingowa kampania reklamowa restauracji kampanie marketingowe dla ecommerce kampanie reklamowe kampanie telewizyjne marketing dla lekarzy marketing szeptany nowoczesny marketing raporty branżowe reklama dla dentysty reklama dla parafii social media SPAM Sprzedaż na allegro Storytelling Succes gap szeptanka szeptanka dla lekarzy womm wyszukiwanie głosowe Zakupy online zalety marketingu szeptanego
Developed by Shuttle Themes. Powered by WordPress.